.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه اعلام اطاعت 205 نماينده مجلس از مقام معظم رهبري

205 نماينده با امضاي بيانيه‌اي ضمن اعلام اطاعت از مقام عظماي ولايت تاكيد كردند تنها در سايه ولايت‌پذيري مسئولان است كه خدمت‌گزاري به مردم محقق، مشكلات حل و دسيسه‌هاي دشمنان خنثي مي‌شود.

به گزارش ايسنا، متن كامل اين بيانيه بدين شرح است:

محضر مبارك حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي دامت بركاته.

با سلام و درود بر آن حكيم فرزانه و تبريك فرا رسيدن اعياد نوراني شعبانيه، ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مرور حوادث روزهاي پس از انتخابات دهم رياست جمهوري و به ويژه حوادثي كه در هفته گذشته رخ داد بر خود لازم مي‌دانيم بار ديگر ضمن اعلام آمادگي براي تحقق آرمان‌هاي امام راحل كه آن را تنها در اجراي فرامين آن رهبر فرزانه مي‌دانيم بيعت مجددمان با مقتداي خود را اعلام كنيم.

درايت و هوشياري آن رهبر فرزانه همچون گذشته عطر و رايحه‌ خميني كبير را به مشام همه ما رساند.

تاكيد حضرتعالي بر نقش نخبگان در تحقق آرامش و امنيت جامعه و مراقبت از گفتن‌ها و نگفتن‌ها و همچنين لزوم تحقق وحدت و جلوگيري از به وجود آمدن شكاف و اختلاف بين مسئولان ما را به تعمق و تفكر در رفتار تمام مسئولان نظام اسلامي واداشت و قطعا ما نمايندگان مجلس خود را بي‌نياز از اين تذكرات دلسوزانه نمي‌دانيم و ضمن دعوت از همه‌ مسئولان و نخبگان تمام تلاش‌مان را براي تحقق اين فرامين به كار خواهيم بست.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اي رهبر آزاده، ما نمايندگان مردم در خانه‌ ملت با صراحت و بر اساس مباني شرعي و اصول قانون اساسي جمهوري اسلامي اعلام مي‌كنيم كه مشروعيت تمام مناصب در نظام جمهوري اسلامي در همسويي جهت‌گيري‌ها و سياست‌گذاري‌هاي ايشان با جهت‌گيري‌ها و سياست‌هاي تاييد شده ولايت فقيه است. بدون شك در طول 30 سال گذشته مردم كه همواره در نظام اسلامي پشتوانه و معيار مقبوليت نظام بوده‌اند، بر اساس اصول صريح قانون اساسي آراء خود را به صندوق‌هاي راي ريخته و مديران و نمايندگان خود را در كليه سطوح انتخاب كردند و بر همين اساس نيز تا ولي فقيه راي ملت را تنفيذ نكند رييس جمهور كه دومين مقام رسمي كشور است مشروعيت نمي‌يابد.

به همين جهت اعلام مي‌كنيم كه ميزان ارادت، حمايت و همكاري ملت ايران و ما نمايندگان مردم با مديران اجرايي و خادمان كشور با هر سابقه‌اي در تاريخ 30 ساله انقلاب به تناسب ميزان ارادت و همسويي ايشان با سياست‌ها و اوامر ولايت رقم خواهد خورد.

رهبرا، بيانيه مهم و تاريخي نمايندگان مجلس خبرگان رهبري كه در آن با اشاره به ريشه‌يابي برخي حوادث روزهاي اخير از نقش شگرف ولايت فقيه و رهبري حضرتعالي در مديريت اين حوادث سخن به ميان آمده بود، بار ديگر اهميت اين مجموعه‌ مهم و تاثيرگذار را به همگان ثابت كرد و دورانديشي معمار بزرگ انقلاب را يادآور شد.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير و تشكر از نمايندگان مردم در مجلس خبرگان رهبري كه هوشيارانه حوادث كشور را رصد مي‌كنند حمايت قاطع خود را از اين بيانيه تاريخي اعلام مي‌كنيم.

در پايان يك‌بار ديگر ضمن اعلام اطاعت كامل خود از مقام عظماي ولايت تاكيد مي‌كنيم كه تنها در سايه ولايت‌پذيري مسوولان نظام اسلامي است كه خدمت‌گزاري به مردم محقق، مشكلات حل و دسيسه‌هاي دشمنان خنثي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.